K: Minulla on jo rekisteröity kanta-asiakastili. Tarvitseeko minun rekisteröityä uudelleen?
Sinun ei tarvitse tehdä uutta tiliä vaan jo olemassa oleva asiakastilisi on kanta-asiakastili. Rekisteröimme sinut ohjelmaan automaattisesti, kun kirjaudut sisään ensimmäistä kertaa.
K: Milloin minusta tulee kanta-asiakasohjelman jäsen?
Sinusta tulee kanta-asiakasohjelman jäsen, kun luot tilin verkkokauppaan tai suoritat oston Vallilan omassa myymälässä. Myymälässä tunnistaudut sähköpostiosoitteen avulla.
K: Minulla on etupisteitä. Miksi en pysty käyttämään niitä?
Kun olet keränyt pisteitä yli 500, voit käyttää niitä yli 40 euron ostokseen.
K: Minulla on yli 500 pistettä, mutta en pysty käyttämään niitä vielä. Miksi?
Pisteillä on 14 päivän käsittelyaika. Käsittelyaika tarkoittaa sitä, että voit käyttää pisteitä vasta 14 päivän kuluttua siitä, kun maksoit tuotteet, joista pisteet kertyivät. Käsittelyaika alkaa, kun tilaus/osto on maksettu. Pisteet näkyvät profiilisivulla "odottavina".
K: Minulla on negatiivisia pisteitä. Miksi?
Jos käytät pisteitäsi, mutta myöhemmin palautat tilauksen, sinulle kertyy negatiivisia pisteitä tilillesi (koska vähennämme kyseisestä ostosta ansaitut pisteet). Tämän välttämiseksi pisteiden käsittelyaika on 14 pv.
K: En ole vielä maksanut tilaustani, mutta minulla on jo odottavia pisteitä tilauksesta. Miksi niin?
Annamme ”odottavia” pisteitä heti, kun tilaus on luotu, jotta saat välittömästi tietoa siitä, että kuinka monta pistettä tilauksestasi ansaitset. Pisteet näkyvät ”odottaa” tilassa, kunnes tilaus on maksettu ja maksusta on kulunut 14 pv käsittelyaika.
K: Saako kaikista Vallilan myymälöistä tehdyistä ostoksista pisteitä?
Pisteitä saat kaikista muista Vallilan omista myymälöistä (katso yhteystiedot täältä) paitsi Helsinki Outletista, joka kuuluu Outlet-kylän omaan kanta-asiakasohjelmaan. Lisäksi pisteitä kerrytät Vallilan omasta verkkokaupasta. Pisteitä eivät kerrytä ostokset shop-in-shopeissa tai jälleenmyyjillä.