Ideaoita ja inspiraatiota sisustukseen sekä jatkuvia etuja!

Inspiraatiota ja etuja

OmaVallila on Vallilan kanta-asiakasohjelma, joka tarjoaa inspiraatiota arkipäivään, ideoita sisustukseen, tietoa uutuuksista sekä tietenkin mahtavia etuja kanta-asiakkaille.

Kanta-asiakkaana kerrytät etupisteitä sitä mukaa, kun teet ostoksia. Etuja voit käyttää Vallila-myymälöissä sekä vallila.fi-verkkokaupassa. Jäsenyys on täysin maksuton ja kortiton. Tarvitset rekisteröintiin vain toimivan sähköpostiosoitteen.

Liity Oma Vallilaan täällä.

Näin liityt

Rekisteröidy asiakkaaksi vallila.fi-sivuilla tai Vallila-myymälöissä ja olet osa Vallila-yhteisöä. Tarvitset rekisteröintiin vain toimivan sähköpostiosoitteen. Tämän jälkeen saat säännöllisesti tietoa uutuuksista, vinkkejä sisustukseen ja kanta-asiakkaillemme tarkoitettuja erikoistarjouksia.

Näin saat pisteitä

Aina, kun teet ostoksen Vallilan verkkokaupassa tai Vallila-myymälöissä (pois lukien Helsinki Outlet), kerrytät etupisteitä. Verkkokaupassa rekisteröit ostoksesi kirjautumalla tilillesi. Myymälässä ilmoitat vain rekisteröitymiseen liitetyn sähköpostiosoitteesi, niin ostostietosi lisätään tilillesi. Pistemääräsi voit tarkistaa vallila.fi-sivuilta kirjautuen sisään profiiliisi.

Näin saat etuja

Jokainen kerrytetty 100 pistettä tarkoittaa 1 euron etua. Kun olet kerryttänyt ensimmäiset 500 pistettä, voit käyttää etubonuksesi yli 40 € ostokseen. Viikoittain lähetettävässä Vallilan kantis-uutiskirjeestä saat myös tietoosi vain kanta-asiakkaille tarkoitettuja erikoistarjouksia. Etusi voit hyödyntää joko vallila.fi-verkkokaupassa tai Vallila-myymälöissä (pois lukien Helsinki Outlet).

OmaVallilan edut

- Liittymislahjana ja tilatessasi uutiskirjeen saat 500 pistettä (arvo 5 €).  

- Uutiskirje täynnä inspiraatiota, etuja ja tietoa uutuuksista, kaksi kertaa viikossa

- Tapahtumia vain jäsenille

-Vain kanta-asiakkaille suunnattuja erikoistarjouksia

- Etupisteitä, joilla saat alennusta ostoksistasi

Rekisteröidy kanta-asiakkaaksi

Enemmän pisteitä, enemmän etuja

Mitä enemmän keräät pisteitä, sitä parempia etuja saat. Aloitustasolla saat 5 pistettä jokaisesta käytetystä eurosta. Kun ostosi ylittävät 200 euroa, siirryt seuraavalle tasolle ja saat jokaisesta käytetystä eurosta 10 pistettä. Kun taas ostosi ylittävät 1000 euroa, siirryt ohjelman ylimmälle tasolle ja saat jokaisesta käytetystä eurosta 15 pistettä. Pisteet ja piste-edut ovat voimassa aina 12 kuukautta viimeisimmästä ostosta.

Mitä, jos en halua olla enää kanta-asiakas?

Huomaathan, että voit olla kanta-asiakas ja kerryttää etupisteitä, vaikka et tilaisikaan Vallilan kantis-uutiskirjettä.

Jos et halua saada enää uutiskirjeitämme, mutta hyödyntää silti etupisteitä, klikkaa uutiskirjeen lopusta "Peruuta tilaus"-linkkiä, ja vahvista kirjeen peruutus aukeavalta sivulta.

Mikäli et halua olla enää lainkaan Vallilan kanta-asiakas, laita viestiä osoitteeseen asiakaspalvelu (a) vallilainterior.fi ja ilmoita jäsenyyden perumisesta. 

Lue tietosuojaselosteestamme, miten käsittelemme henkilötietoja: www.vallila.fi/pages/tietosuoja

Ostot 12 kk aikana

Taso 1

0 -199 €

Taso 2

200 € - 999 €

Taso 3

1000 € >

Ostosta kertyvä pistemäärä

Taso 1

1 € = 5 pistettä

Taso 2

1 € = 10 pistettä

Taso 3

1 € = 15 pistettä

Usein kysyttyä

K: Minulla on jo rekisteröity kanta-asiakastili. Tarvitseeko minun rekisteröityä uudelleen?

Sinun ei tarvitse tehdä uutta tiliä vaan jo olemassa oleva asiakastilisi on kanta-asiakastili. Rekisteröimme sinut ohjelmaan automaattisesti, kun kirjaudut sisään ensimmäistä kertaa.

K: Milloin minusta tulee kanta-asiakasohjelman jäsen?

Sinusta tulee kanta-asiakasohjelman jäsen, kun luot tilin verkkokauppaan tai suoritat oston Vallilan omassa myymälässä. Myymälässä tunnistaudut sähköpostiosoitteen avulla.

K: Minulla on etupisteitä. Miksi en pysty käyttämään niitä?

Kun olet keränyt pisteitä yli 500, voit käyttää niitä yli 40 euron ostokseen.

K: Minulla on yli 500 pistettä, mutta en pysty käyttämään niitä vielä. Miksi?

Pisteillä on 14 päivän käsittelyaika. Käsittelyaika tarkoittaa sitä, että voit käyttää pisteitä vasta 14 päivän kuluttua siitä, kun maksoit tuotteet, joista pisteet kertyivät. Käsittelyaika alkaa, kun tilaus/osto on maksettu. Pisteet näkyvät profiilisivulla "odottavina".

K: Minulla on negatiivisia pisteitä. Miksi?

Jos käytät pisteitäsi, mutta myöhemmin palautat tilauksen, sinulle kertyy negatiivisia pisteitä tilillesi (koska vähennämme kyseisestä ostosta ansaitut pisteet). Tämän välttämiseksi pisteiden käsittelyaika on 14 pv.

K: En ole vielä maksanut tilaustani, mutta minulla on jo odottavia pisteitä tilauksesta. Miksi niin?

Annamme ”odottavia” pisteitä heti, kun tilaus on luotu, jotta saat välittömästi tietoa siitä, että kuinka monta pistettä tilauksestasi ansaitset. Pisteet näkyvät ”odottaa” tilassa, kunnes tilaus on maksettu ja maksusta on kulunut 14 pv käsittelyaika.

K: Saako kaikista Vallilan myymälöistä tehdyistä ostoksista pisteitä?

Pisteitä saat kaikista muista Vallilan omista myymälöistä (katso yhteystiedot täältä) paitsi Helsinki Outletista, joka kuuluu Outlet-kylän omaan kanta-asiakasohjelmaan. Lisäksi pisteitä kerrytät Vallilan omasta verkkokaupasta. Pisteitä eivät kerrytä ostokset shop-in-shopeissa tai jälleenmyyjillä.

Katso kanta-asiakasohjelman sopimusehdot: https://www.vallila.fi/pages/kanta-asiakasohjelman-sopimusehdot-1