Palautusohjeet

Tuotepalautus ja vaihto

Tarkastathan tilauksesi huolellisesti jo ennen tilauksen vahvistamista. Lähetämme tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Vallilan verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on 14 päivän palautus- ja vaihto-oikeus. Palautus- ja vaihto-oikeusaika alkaa tuotteen vastaanottamisesta.

Huomioithan, että kankaat ovat mittaan leikattuja mittatilaustuotteita eikä niillä ole vaihto- tai palautusoikeutta. Kankaan noutamatta jättämistä ei katsota palautukseksi eikä Vallilalla ole velvoitetta palauttaa maksusuoritusta. Kankaisilla kasvomaskeillamme ei ole vaihto- tai palautusoikeutta hygienia syistä.

Asiakkaan palauttaessa vain toisen tuotteen Osta 2, Maksa 1 -kampanjan tuotteista, hyvitetään palautetun tuotteen osalta erotus siten, että pidetystä tuotteesta jää maksettavaksi normaali hinta.


NÄIN PALAUTAT:

1. Liitä täytetty palautuslomake sisään palautettavaan pakettiin ja sulje paketti huolellisesti. Tuotteiden palautusosoite on Oy Vallila Collection Ab, Vanha Tuusulantie 198, 04360 Tuusula.

Matkahuollon ja Postin palautustunnuksen löydät tuotteiden mukana tulleesta palautuslomakkeesta tai voit tiedustella sen suoraan asiakaspalvelustamme.

2. Paketin voit palauttaa mihin tahansa Matkahuollon tai Postin toimipisteeseen (poislukien pakettiautomaatit). Toimita palautus valitsemallasi toimitusyhtiöllä ja pyydä kuitti palautuksestasi. Jos olet tilannut pakettisi kotiinkuljetuksella, voit palauttaa paketin lähimpään Matkahuollon tai Postin toimipisteeseen.

3. Kun olemme käsitelleet palautuksesi, saat vahvistuksen hyvityksestä sähköpostiisi ja OP CheckOut/Klarna palauttaa rahat sinulle. Jos valitsit tilauksen maksutavaksi laskun, sähköpostiisi lähetään uusi lasku, kun palautus on käsitelty. Voit tarvittaessa olla yhteydessä maksunvälittäjämme Klarnan asiakaspalveluun laskun eräpäivän siirtämiseksi www.klarna.fi.


Tuote tulee palauttaa Vallilalle viimeistään 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen lähettämisestä alkuperäisessä pakkauksessaan. Pakkausta ei saa vahingoittaa. Vallila hyvittää alkuperäisessä pakkauksessaan palautettujen tuotteiden arvon sekä palautettujen tuotteiden toimituskustannukset mikäli palautus on tehty Matkahuollon tai Postin kautta. Vallila vastaa maksusuorituksen palauttamisesta asiakkaalle viimeistään 14 päivän kuluessa siitä kun palautus on vastaanotettu varastolla.

Asiakkaalle ei aiheudu kustannuksia maksusuoritusten palauttamisesta. Mikäli palautat tuotteen, hyvitetään tuotteesta kaupan yhteydessä maksettu hinta kokonaisuudessaan, vaikka tuotteen hinta olisi myöhemmin muuttunut. Huolehdi, että tuote säilyy uudenveroisena siihen saakka kunnes olet päättänyt pitää tuotteen (tuotepakkaukselle tai tuotteelle ei tapahdu vahinkoa, älä esimerkiksi riko tuotepakkausta, lyhennä verhoja tai avaa tapettirullaa). Jos palautettua tuotetta on (vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta) käytetty tai muokattu, pidätämme oikeuden vähentää palautettavasta summasta tuotteen kärsimää arvonalennusta vastaava summa, aina tuotteen täyteen hintaan saakka.

Verkkokaupassamme ei ole vaihtomahdollisuutta. Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen, sinun tulee palauttaa vaihdettava tuote ja tehdä haluamastasi tuotteesta uusi tilaus Vallilan verkkokaupan kautta.

Mikäli haluat palauttaa osan settitarjouksien kampanjatuotteista, tilauksesi loppusumma lasketaan uudelleen pitämiesi tuotteiden arvon mukaisesti. Palautettava summa ei aina vastaa tilaamiesi tuotteiden hintaa. Jos tuotteen palauttamisen jälkeen tilaus ei enää oikeuta alennukseen, alennuksen arvo vähennetään palautettavasta summasta.