Usein kysyttyä

Voinko muokata tilaustani tai perua sen jälkikäteen?

  • Valitettavasti emme pysty muuttamaan tilauksen sisältöä jälkikäteen, joten tarkistathan tilauksesi huolella, ennen sen lähettämistä
  • Sinulla on 14 päivän mittainen, täysin maksuton, palautusoikeus tuotteen vastaanottamisesta.
  • Jos haluat vaihtaa esimerkiksi tuotteen värin, tai unohdit tilaukseltasi jonkun tuotteen, sinun tulee tehdä uusi tilaus.

Olen saanut toimitusvahvistuksen, mutta paketti ei ole vielä saapunut


Miten palautan tuotteen?

  • Sinulla on oikeus palauttaa tilaamasi tuote 14 päivän kuluessa. Täytä paketin mukana tullut peruuttamislomake ja liitä se mukaan palautettavaan pakettiin.
  • Jos olet tilannut tuotteet Postin kautta, saat palautukselle Helposti-koodin täältä.
  • Matkahuollon palautusohjeet löydät täältä
  • Voit myös viedä paketin Postiin (sopimustunnus Vallilan palautuksille on 639 365) tai Matkahuoltoon (sopimustunnus 951 9510) ja lähettää palautuksen maksutta
  • Kun paketti palautuu varastollemme, käsittelemme rahapalautuksen ensisijassa
  • Säilytäthän palautuksen kuitin, kunnes palautus on kokonaan käsitelty.

Palautin tuotteita. Tarvitseeko minun maksaa laskua?

  • Sinun ei tarvitse maksaa laskua niiden tuotteiden osalta, jotka olet palauttanut. Klarnan palvelussa voit merkata tilauksesi palautetuksi, jolloin Klarna ei lähteä maksumuistuksia.
  • Kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi, suoritamme tuotteista hyvityksen, mikä huomioidaan automaattisesti myös laskullasi. Jos olet palauttanut tilaukseltasi kaikki tuotteet, sinun ei tarvitse maksaa laskua.
  • Muuttaaksesi laskun eräpäivää , ja kaikissa muissakin Klarnan sopimukseen liittyen,  sinun tulee olla yhteydessä Klarnaan.

Palautin tuotteita. Koska saan rahani takaisin?

  • Kun olemme vastaanottaneet palautuneet tuotteet ja käsitelleet ne, suoritamme hyvityksen. Saat hyvityksestä vahvistuksen sähköpostiisi. Hyvitys palautuu viimeistään 3-5 arkipäivän kuluessa hyvityksen käsittelystä.

Miten vaihdan tuotteen?

  • Vaihto tapahtuu palauttamalla vaihdettava tuote ja tekemällä uusi erillinen ostos tilalle valitusta tuotteesta Vallilan verkkokaupan kautta.

Kuinka kauan tuotteiden toimitus kestää?

  • Toimitamme tuotteet noin 2–5 arkipäivän kuluessa.
  • Jos olet saanut Vallilalta toimitusvahvistuksen (tuote on lähetetty), sinun tulee olla yhteydessä Postiin tai Matkahuoltoon, mahdollisissa lisäkysymyksissä.

Voinko tilata tuotteita rekisteröitymättä?

  • Kyllä. 

Miten liityn Oma Vallilaan?

  • Rekisteröidy Oma Vallilaan vallila.fi-sivuilla tai Vallila-myymälöissä ja olet osa Vallila-yhteisöä. Tarvitset rekisteröintiin vain toimivan sähköpostiosoitteen.
  • Tämän jälkeen saat säännöllisesti tietoa uutuuksista, vinkkejä sisustukseen ja jäsenillemme tarkoitettuja erikoistarjouksia.

Onko verkkokaupassa ja Vallilan myymälöissä myynnissä samat tuotteet?

  • Kyllä. Myymäläkohtaisia saatavuuseroja kuitenkin esiintyy, ja voit tarkistaa esim. myymäläsaatavuuden verkkokauppamme ko. tuotekortilta.
  • Designers Guild -tilaustuotteita ja mallikappaleita myymme ainoastaan myymälöissä.

Miten näen Oma Vallilan edut ja hinnat?


Olen saanut verkkokauppaan kampanjakoodin. Miten voin lunastaa edun tai alennuksen?

  • Kampanjakoodien edut ja alennukset annetaan tilauksen loppusummasta verkkokaupan ostoskorissa/tilauslomakkeella. Lisää kampanjakoodi sille varattuun Kuponki-kenttään ja paina "Syötä koodi". Alennus aktivoituu ja näkyy ostoskorin/tilauslomakkeen erittelyssä. Voit käyttää vain yhden kampanjakoodin / tilaus.
  • Kirjauduthan tarvittaessa sisään tiliisi lunastaaksesi kampanjakoodin. Kaikkia koodeja ei voi yhdistää muihin alennuksiin.

Miten maksan tuotteen?

  • Voit maksaa välittömästi verkkopankissa, luotto- tai pankkikortilla tai valita Klarnan laajasta maksuvalikoimasta esim. laskun tai osamaksun. 
  • Vallilan verkkokaupan maksut kulkeutuvat Paytrail-maksupalvelun sekä Klarnan kautta. Kun maksat verkkokaupassa, jossa on käytössä Paytrail-maksupalvelu, onnistuu maksaminen turvallisesti pankkien verkkomaksupainikkeilla, debit- ja credit-korteilla sekä lasku- ja osamaksupalveluilla. Pankin tiliotteella ja luottokorttilaskulla maksun saajana näkyy palvelumme kautta maksettujen maksujen kohdalla Paytrail Oyj.
  • Klarnan kautta voit maksaa laskulla ja osamaksulla. Lue lisää Klarnan tarjoamista vaihtoehdoista täältä.

Mitä tuotteiden toimitus maksaa?

  • Toimitus noutopisteeseen (Posti ja Matkahuolto) 5,90 €. Yli 80 € tilauksiin toimituskulut 0 € (vain noutopistetoimituksiin).
  • Kotiinkuljetus 9,90€

Voinko tilata tuotteita eri osoitteeseen tai lahjaksi?

  • Kyllä. Voit valita tuotteen noutopisteen tilauksen yhteydessä.

Miten muutan laskuni eräpäivää?


Mistä voin ostaa Vallilan kankaita?

  • Kankaita voi ostaa kaikista muista myymälöistä paitsi Vallila Helsinki Outlet-myymälässä.
  • Kangasvalikoima vaihtelee myymälöittäin.
  • Katso myymälöiden yhteystiedot sekä aukioloajat täältä.