Usein kysytyt kysymykset


Voinko tilata tuotteita rekisteröitymättä?

Kyllä.


Miten liityn Vallilan kanta-asiakkaaksi?

Voit liittyä kanta-asiakkaaksi Vallilan omissa myymälöissä tai tilaamalla Kantispostin eli uutiskirjeemme verkkokaupasta täältä.

Huom! Saadaksesi verkkokaupan vaihtuvat kanta-asiakastarjoukset käyttöösi, sinun tulee luoda asiakastili verkkokauppaan eli rekisteröityä. Rekisteröitymällä Vallila-verkkokauppaan liityt automaattisesti Vallilan kanta-asiakkaaksi. Hyväksymällä "Tilaa uutiskirje" -kentän saat jatkossa uutiskirjeen muodossa tiedon uutuuksista, alennus- ja poistomyynneistä sekä kanta-asiakastarjouksista ja muista eduista ensimmäisten joukossa.


Onko verkkokaupassa ja Vallilan Outlet-myymälässä myynnissä samat tuotteet?

Tuotevalikoimat, hinnat ja kampanjat vaihtelevat verkkokaupan ja Outletin välillä. Designers Guild -tilaustuotteita ja mallikappaleita myymme ainoastaan Outletista.


Miten saan kanta-asiakasedut ja -hinnat näkyviin?

Kirjaudu sisään verkkokauppaan tunnuksillasi, niin näet kanta-asiakasedut ja -hinnat. Jos sinulla ei ole tunnuksia, luo asiakastili verkkokauppaan.

 
Tuotekuvan päällä on Kantis-kuva. Mitä se tarkoittaa?

Kun tuotekuvan päällä on Kantis-tunniste, kyseinen tuote on kanta-asiakastarjouksessa. Jotta näet kanta-asiakashinnat ja voit tehdä ostoksia kanta-asiakashinnoin, sinun tulee olla sisäänkirjautuneena verkkokauppaan. 


Olen saanut verkkokauppaan kampanjakoodin. Miten voin lunastaa sen sisältämän edun tai alennuksen?

Kampanjakoodien edut ja alennukset annetaan tilauksen loppusummasta verkkokaupan ostoskorissa/tilauslomakkeella. Lisää kampanjakoodi sille varattuun Kuponki-kenttään ja paina "Syötä koodi". Alennus aktivoituu ja näkyy ostoskorin/tilauslomakkeen erittelyssä. Voit käyttää vain yhden kampanjakoodin / tilaus.


Miten maksan tuotteen?

Voit maksaa välittömästi verkkopankissa tai luottokortilla. Verkkomaksu on mahdollista suorittaa useimpiin kotimaisiin pankkeihin. Maksunsaajana on Klarna/Digital River.

Myös Luottokorteilla maksaminen onnistuu verkkokaupassa. Valitsemalla luottokortin maksutavaksi, sinut ohjataan turvalliseen luottokorttimaksuun. Maksun saajana on Klarna.

Vallilan verkkokaupan maksut kulkeutuvat Klarnan maksuvälityksen kautta. Klarnan lasku on yksinkertainen ja turvallinen maksutapa. Klarna-laskulla tilaus toimitetaan aina normaalisti, mutta maksuaikaa on 14 vuorokautta. Klarna lasku on helppo, riskitön ja käytännöllinen maksutapa. Klarna laskussa maksun vastaanottaja on Klarna.


Voinko maksaa tuotteet erissä?

Klarna mahdollistaa maksamisen myös erissä. Tällöin maksaminen tapahtuu 3–36 kuukauden erissä (kuitenkin vähintään 9 euron erissä/kk).
Lisätietoja laskulla maksamisesta saat Klarnan omilta sivuilta


Voinko muokata tilaustani tai perua sen jälkikäteen?

Sitova tilaus syntyy, kun lähetät tilauksesi verkkokaupassa. Valitettavasti emme pysty muuttamaan tilauksen sisältöä jälkikäteen. Sinulla on kuitenkin 14 päivän mittainen vaihto- ja palautusoikeus tuotteen vastaanottamisesta. Jos haluat vaihtaa esimerkiksi tuotteen värin, sinun tulee tehdä uusi tilaus.


Miten palautan tuotteen?

Sinulla on oikeus palauttaa tilaamasi tuote 14 päivän kuluessa tekemällä peruutusilmoitus sähköisesti osoitteeseen verkkokauppa@vallilainterior.fi. Täytä myös paketin mukana tullut peruuttamislomake ja liitä se mukaan palautettavaan pakettiin. Katso tarkemmat palautusohjeet täältä.


Palautin tuotteita. Tarvitseeko minun maksaa Klarnan lähettämää laskua?

Sinun ei tarvitse maksaa laskua niiden tuotteiden osalta, jotka olet palauttanut. Kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi, suoritamme tuotteista hyvityksen, mikä huomioidaan automaattisesti myös laskullasi. Jos olet palauttanut tilaukseltasi kaikki tuotteet, sinun ei tarvitse maksaa laskua.


Palautin tuotteita. Koska saan rahani takaisin?

Kun olemme vastaanottaneet palautuneet tuotteet ja käsitelleet ne, suoritamme hyvityksen. Saat hyvityksestä vahvistuksen sähköpostiisi. Hyvitys huomioidaan automaattisesti myös Klarnassa, joka joko palauttaa rahat tilillesi tai nollaa laskusi. Klarna palauttaa rahat arviolta 3-5 arkipäivän kuluessa.
 

Miten vaihdan tuotteen?

Vaihto tapahtuu palauttamalla vaihdettava tuote ja tekemällä uusi erillinen ostos tilalle valitusta tuotteesta Vallilan verkkokaupan kautta.

 
Kuinka kauan tuotteiden toimitus kestää?

Toimitamme tuotteet noin 2–5 arkipäivän kuluessa.


Mitä tuotteiden toimitus maksaa?

Toimitus noutopisteeseen (Lähellä-paketti) 5,90 €.
Toimitus kotiin (Jako-paketti) 9,00 €.
Yli 70 € tilauksiin toimituskulut 0 € (vain Lähellä-paketti). 


Voinko tilata tuotteita eri osoitteeseen tai lahjaksi?

Voit valita tuotteen noutopisteen tilauksen yhteydessä.